David Dobrik Experiences Real Pain While Eating Spicy Wings | Hot Ones

  • First We FeastFirst We Feast

    Runtime: 25:16

    David Dobrik is the king of the internet with more than 23 million subscribers between his NOmemory channels David Dobrik and David Dobrik Too. But how is he with spicy food? Find out as the Vlog Squad leader takes on the wings of death and discusses everything from collaborating with Justin Bieber, to meeting Robert Downey Jr. and his dreams of hosting a late-night show.
    Be sure to catch Hot Ones: The Game Show every Tuesday @ 10pm ET/PT on truTV!
    BUY THE LAST DAB XXX NOW: heatonist.com/products/hot-ones-the-last-dab?variant=378416136201
    BUY THE CLASSIC HOT ONES HOT SAUCE NOW: bit.ly/2Q1VfIh
    BUY LOS CALIENTES HOT SAUCE NOW: bit.ly/2LMDxqS
    NEW HOT ONES MERCH AVAILABLE NOW: bit.ly/2AIS271
    SIGN UP for the Hot Ones Monthly Hot Sauce Subscription box: bit.ly/2veY50P
    Subscribe to First We Feast on NOmemory: goo.gl/UxFzhK
    Check out more of First We Feast here:
    firstwefeast.com/
    firstwefeast
    FirstWeFeast
    firstwefeast


    First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.

First We Feast
First We Feast

Which YouTubers do you want to see on Hot Ones who haven't faced the wings of death yet?

22 dager siden
Darko Kolaric
Darko Kolaric

Ksi

17 dager siden
Humberto Granados
Humberto Granados

Ssundee

21 dag siden
Matthew Dunton
Matthew Dunton

First We Feast drew gooden

21 dag siden
Shelby Tristin
Shelby Tristin

Tanaaaaaa!!!

22 dager siden
Jeff Traboulsy
Jeff Traboulsy

@Casandra Segura stop with your bad jokes

22 dager siden
Maven Frankeus
Maven Frankeus

Wow, finally someone who, like me, says they are allergic when they're about to eat shitty food.

2 timer siden
Sofus Lyngholm
Sofus Lyngholm

So no one is addressing that David doesn't know the term for a french hotdog?

3 timer siden
Just Luca
Just Luca

This video should be titled 'David Dobrik Wants to Get Out of Here After Eating Spicy Wings'

4 timer siden
Captain Yolks
Captain Yolks

Mr Beast next time

5 timer siden
Haider Raza
Haider Raza

I never knew about this YouTuber until recently. I don't know how he's very famous. I watch all mainstream YouTubers & he never came into my recommendation

5 timer siden
GizmoThePieFaceMan
GizmoThePieFaceMan

If David is the king of YouTube what does that make Pewds?

6 timer siden
Matthew Alley
Matthew Alley

4:49 David literally describes pigs in a blanket which already is a popular item in America 😂

8 timer siden
TheMachoCrotche
TheMachoCrotche

I just don't understand why he laughs so much, almost at nothing for no reason.

8 timer siden
eva G.
eva G.

Bruh he’s so ugly 😂

9 timer siden
gisselle zaragoza
gisselle zaragoza

jeff witteck

9 timer siden
Krackalakin Kayden
Krackalakin Kayden

That monster scared me since it's late at night

10 timer siden
doliio volay
doliio volay

Scorpion IS THE shizznet

8 timer siden
W_A_B_B_I_T
W_A_B_B_I_T

Pewdiepie!!!!

10 timer siden
doliio volay
doliio volay

F

8 timer siden
Jesse
Jesse

Why does he look like eleven in season 2

10 timer siden
Owen Modracek
Owen Modracek

W I L L S M I T H

10 timer siden
Owen Modracek
Owen Modracek

David Dobrik: *Basically just explains a pig in a blanket* Also David Dobrik: "I think it would really catch on"

10 timer siden
Jack Flores
Jack Flores

David dobnik was talking about, pigs in a blanket, its just a hot dog wrap but short.

10 timer siden
Jeremy West
Jeremy West

I want Mr. Beast on here AND his main crew (Chris and Chandler).

10 timer siden
snuff
snuff

you know Even's a pro at this wing shit when his plate is turned sideways like the keyboard of a csgo player

12 timer siden
YoungBuck 1
YoungBuck 1

Matt Stonie needs do come and do this

12 timer siden
spaspants
spaspants

I think that was the best Hot Ones ending yet!

12 timer siden
Anum Tayyab
Anum Tayyab

I feel david described that Slovakian hotdog as America’s pig in a blanket 💀

12 timer siden
Gabriela M
Gabriela M

Can James Corden be next?

13 timer siden
Haley Faragalli
Haley Faragalli

Liza in that one picture though

13 timer siden
NumptyDumpty
NumptyDumpty

When will people learn that water doesn't help with spicey food? It just makes it worse.

14 timer siden
Jack Hartman
Jack Hartman

Elephant toothpaste is actually very hot. The chemical reaction creates an immense amount of heat, so that dude’s wife actually probably got burned. Feel free to fact check me.

16 timer siden
Ethan
Ethan

F

16 timer siden
Thompson Washburn
Thompson Washburn

Scorpion IS THE shizznet

17 timer siden
Thompson Washburn
Thompson Washburn

LoL

17 timer siden
Thompson Washburn
Thompson Washburn

get that shit nigga

17 timer siden
Thompson Washburn
Thompson Washburn

like as in Trinidad. lol

17 timer siden
Riley rowland.
Riley rowland.

i cant even eat one hot cheeto without my eyes watering and coughing

18 timer siden
klgonz
klgonz

Get the misfits podcast on here

18 timer siden
Kayla
Kayla

8:50 - 9:02 David is sooo cute❤️❤️

18 timer siden
Klara Novotna
Klara Novotna

omg david’s skin

19 timer siden
tyron osborne
tyron osborne

Andrew Lincoln from the walking dead, stay safe sean

19 timer siden
Soinas Doyi
Soinas Doyi

Guest: *dying Sean: "Do you believe in ghosts?"

20 timer siden
Hoozle
Hoozle

Ngl I like the vlogs but he seemed lowkey annoying lmao

20 timer siden
Jenny Kaptain
Jenny Kaptain

Sam and Colby Markiplier Brendon Urie

20 timer siden
Soinas Doyi
Soinas Doyi

5:57 look at Kim kardashien * wow

20 timer siden
Rayan
Rayan

15:00

20 timer siden
Johnny Biggums
Johnny Biggums

wtf is with people not eating the whole wing, it's fucking criminal

21 time siden
KPOP Stan Forever
KPOP Stan Forever

awww david is so sweet & genuine no wonder everyone loves him 🥰

21 time siden
Ross Newton
Ross Newton

Get Jeff Wittek on the show, go

21 time siden
The BlindWombat
The BlindWombat

I thought you guys only did like real celebrities fuck this guy

21 time siden
DGDK2468 Flores
DGDK2468 Flores

Have Steve will do it on the show

21 time siden
DGDK2468 Flores
DGDK2468 Flores

Stevewilldoit

21 time siden
MeanZ YT
MeanZ YT

Is it just me or did you guys also think KSI was on the bottle of number 3

22 timer siden
ella day
ella day

the Dolan twins need to go on this

22 timer siden
Seth Brooks
Seth Brooks

Sean, I can't wait for you to get older. You'll be a Patrick Stewart V 2. I can see it now

23 timer siden
amresse farrow
amresse farrow

I am secondhand in pain

23 timer siden
Kevin
Kevin

Nelk Boys

23 timer siden
1Dustin
1Dustin

I have no idea who this guest is. But he seems genuinely lovely!

23 timer siden
Danica Sandoval
Danica Sandoval

When he stuttered lmao yup that’s a David Dobrik vlog

Dag siden
Wes Kerr
Wes Kerr

5:57 look at Kim kardashien * wow

Dag siden
Jonathan Robin
Jonathan Robin

Oh this cringetard.

Dag siden
rebecca Thumper
rebecca Thumper

I'm Really impressed With david he did alot better then he thinks he made it till the End he's Awesome...👍👍💙

Dag siden
Riverside Underground News
Riverside Underground News

Johnny sins

Dag siden
Ham Ham
Ham Ham

You should get Chris on the show! I’m not gonna specify which Chris....

Dag siden
savii 59
savii 59

Mans defined a pig in a blanket... lol

Dag siden
Dale Cherne
Dale Cherne

*David* "Im going to" *Sean* "Theres also---" *David* "RAAAAA"

Dag siden
Joey sk8ts
Joey sk8ts

I have seen what you call ghosts and no i havent spent my hole life devoted on a fucking ghost because ITS A FUCKING GHOST

Dag siden
lauryn!!
lauryn!!

waiting for ariana

Dag siden
Rhino Anime
Rhino Anime

Does no one realize that the glass of water is a trap. it just gonna make it worse😂😂😂😂

Dag siden
Knit-Crochet tutorials by Donna
Knit-Crochet tutorials by Donna

Oh man!!! He actually threw up! I probably would too!

Dag siden
PaulSelegna
PaulSelegna

I like this show, but i'm never going to love It until pewdiepie is on this

Dag siden
MyNameIs JACK
MyNameIs JACK

I hate how David is literally on the cusp of death and he’s taking the tiniest sips of water, also hes taking sips of milk and then instantly water.

Dag siden
This Motionless Day
This Motionless Day

I would love to see Melanie Martinez or Ariana Grande on the show. I think they would be really fun

Dag siden
Little Turtle 101
Little Turtle 101

It’s called pigs in a blanket

Dag siden
James Templeton
James Templeton

Best vid yet

Dag siden
kymb adamson
kymb adamson

“you know what? i think i’m allergic to the last dab” 😂😂

Dag siden
Ruby Bear
Ruby Bear

The vlog squad are saying”finally a video where David gets hurt”

Dag siden
Sk8r4life
Sk8r4life

Me just thinking about Lou Malnati’s pizza the rest of the video after they said that

Dag siden
GliderBoi
GliderBoi

Dabid Dobrik is such an annoying tool

Dag siden
itsonlyada
itsonlyada

David just woke up for this lmao

Dag siden
Comfy Patrick
Comfy Patrick

Tom Holland. Please.

Dag siden
afutla qian
afutla qian

Put Bbno$ on here please haha

Dag siden
Stephanie Henao
Stephanie Henao

Gus Johnson, Eddy Burback, Jenna and Julien, Pewds, Mark!

Dag siden
afutla qian
afutla qian

@first we feast, you gotto have #dough at your table instead of milk, its a persian/iranian drink made from yougerth that ceases the pain of spice

Dag siden
Ezoran_ Zero
Ezoran_ Zero

(Eats first wing) *drinks water*

Dag siden
plutonium
plutonium

David is such a awesome person lol

Dag siden
Dylan Scott
Dylan Scott

My mouth was watering watching this 🤤

Dag siden
Kit boga
Kit boga

soooo we eat super spicy wings but we pussy out with boneless?

Dag siden
Zach Brown
Zach Brown

remember kids, if you ever feel pain FUCKIN YEET SOME TISSUES

Dag siden
JJ Is Weiir3ed
JJ Is Weiir3ed

I kinda wanna see odd1sout

Dag siden
DANIEL MCMILLAN
DANIEL MCMILLAN

UNPOPULAR OPINION: I like the first questions better, because they aren't so fucked up from the spice. The answers is better too

Dag siden

Neste

Joe Rogan Experience #1439 - Michael Osterholm

1:34:11

10 TING å gjøre når du KJEDER deg

10:23

Scales: The Insane Mermaid Movie Nobody Asked For

28:09

The Weeknd - In Your Eyes (Official Video)

5:42

COVID-19: How Aviation is Fighting for Survival

10:55

COVID-19: How Aviation is Fighting for Survival

Wendover Productions

Ganger 1,1 mill