Jake Paul - Fresh Outta London (Official Music Video)

  • Publisert 11 dager siden

    Jake PaulJake Paul

    Runtime: 02:31

    Save "Fresh Outta London" to your music library 👉🏼 lnk.to/freshouttalondon
    Save "Fresh Outta London" to your music library 👉🏼 lnk.to/freshouttalondon
    Save "Fresh Outta London" to your music library 👉🏼 lnk.to/freshouttalondon
    🔴SUBSCRIBE ➤ bit.ly/SUB2JAKEPAUL
    INSTAGRAM ➤ JakePaul
    TWITTER ➤ JakePaul
    Credits:
    Directed by: Jake Paul
    DP/Edit: Logan Meis
    Steadi: Aser Santos Jr.
    1st AC: Chris Pinto
    2nd AC: Donald Turner
    G&E: Special Purpose Lighting & Grip
    Producers: Nolan Riddle & Marcos Guerrero
    DP: Logan Meis
    FPV drone: Tucker Doss
    Location: leahqpalace
    Lyrics:
    J-J-Joey
    I don't need new friends, I don't like fake friends
    Only here to make M's, call when the check in (Check in)
    I don't like partial, need a whole backend
    Fresh outta London, she still got a accent
    The crib like a palace, I took her to 'Basas
    If he want a feature, then we gotta tax him
    I got me a bad bitch, the cover of Maxim
    The comments is shook up, they throwin' a tantrum, yeah
    Wrist is flooded, no competition, can't listen, ain't talkin' 'bout shit
    I'm lit, they know it, they wanna hate on the music but I'm makin' hits
    These hunnids, I throw 'em, I need like eighty a show, that's some minimum shit
    I leave the house and I'm wearin' some shit you can't get and I swear this shit cost like a brick
    I've been runnin' up M's all week, I'm a vet
    Quick trip for the bag, fell asleep on the jet
    On a different time, this a Audemars Piguet
    See eight bad bitches like the brand new 'Vette (Skrrt)
    We gon' get 'em all, why the fuck I would I stress?
    Think I need rehab, I'm addicted to a check
    And she gon' say it's love but she know I want the sex, bitch
    Don't you dare leave a hickey on my neck
    'Cause the Cullinan massage my back, I'm stressed (I'm stressed)
    Stars in the roof, get the bitch undressed
    With an ass like that, I forget my ex (Haha)
    Racks like this meant that God, I'm blessed
    I been on top, I should beat my chest
    Tell you that she loyal, we gon' put her to the test
    Wanna lose your bitch? Well, then be my guest
    'Cause I been real cold in this Moncler vest
    I don't need new friends, I don't like fake friends
    Only here to make M's, call when the check in
    I don't like partial, need a whole backend
    Fresh outta London, she still got a accent
    The crib like a palace, I took her to 'Basas
    If he want a feature, then we gotta tax him
    I got me a bad bitch, the cover of Maxim
    The comments is shook up, they throwin' a tantrum, yeah (Yeah)
    Wrist is flooded, no competition, can't listen, ain't talkin' 'bout shit
    I'm lit, they know it, they wanna hate on the music but I'm makin' hits
    These hunnids, I throw 'em, I need like eighty a show, that's some minimum shit
    I leave the house and I'm wearin' some shit you can't get and I swear this shit cost like a brick

The_Flexer 10
The_Flexer 10

I don’t like jake Paul but the song was fire I can’t 🧢

10 dager siden
Serene Khammao
Serene Khammao

exactly...

4 dager siden
huge male
huge male

thats cos it got written for him

4 dager siden
Flash Erik
Flash Erik

10ForNever buddy he proved it in his new vid

4 dager siden
Mac 10
Mac 10

This mans whole career is cap

4 dager siden
TrashCanZane
TrashCanZane

bro he didnt even write it

5 dager siden
vytautas jacionis
vytautas jacionis

This is the territory of Jake paul fans, sorry dont mind me just a ksi fan passing through🤐🤐🤫

45 minutter siden
Greedy.Master 016
Greedy.Master 016

Better than 69

53 minutter siden
fullystackediamonds
fullystackediamonds

the dislikes are ksi's fan lollll

53 minutter siden
Ethan Harris
Ethan Harris

Best song you have ever made

56 minutter siden
Deaper Dick
Deaper Dick

300k of dislike ... Wtf

56 minutter siden
jona mk
jona mk

"LeTs cHEcK HIs MonThLY LiSteNErS INiT"

58 minutter siden
Varshan Manivannan
Varshan Manivannan

If Jake Paul wrote this then I wrote rap god.

59 minutter siden
Myself Gaming77
Myself Gaming77

KSI: alright let’s see his monthly listeners

Time siden
Gamer Boy
Gamer Boy

Yup

Time siden
Paul Doran
Paul Doran

He is a dick but it's actually good

Time siden
Windows XP
Windows XP

I disliked just because it has a lot of dislikes LOL

Time siden
Spooks McGhie
Spooks McGhie

Who wrote this?

Time siden
Kamunyu Jeff
Kamunyu Jeff

game of thrones season 8

Time siden
Lloydies Adventures
Lloydies Adventures

thusa so ing is so good

Time siden
Braylon Richard
Braylon Richard

If another rapper released this song people would like it but since its jake they dont

Time siden
Handsome Martin
Handsome Martin

Designer wrote this song also he's scared to fight ksi

Time siden
Alex Hanrahan
Alex Hanrahan

Can’t lie designer did good on this one

Time siden
manny nugget
manny nugget

This shit is actually low key kinda heatttt🔥

Time siden
Ryan Smith
Ryan Smith

This like/dislike ratio is so ridiculous. Why can’t y’all just accept the fact he made a good song? Give the man props where they’re due instead of trying to make excuses as to why you can’t POSSIBLY do that. I don’t prefer Jake or KSI head-to-head in anything, but I will say that I’ve listened to this song as much as any other song released by the two of them. 🤷🏻‍♂️

Time siden
T7
T7

He didn't write the song that's why there are so many dislikes

50 minutter siden
Jake Nichol
Jake Nichol

Good song designer

Time siden
Slim Jepoy
Slim Jepoy

Jake can Rap.... Thats All 🔥🔥🔥

Time siden
Amiya dash
Amiya dash

I love you brooo..

Time siden
Glitch Vilix
Glitch Vilix

I'd rather listen to T-series the this

Time siden
Treehouse Boi
Treehouse Boi

The song fine but that like ratio🤐

Time siden
Perpetual Gambrah
Perpetual Gambrah

true art

Time siden
CheeseMaster
CheeseMaster

Everyone says that Jake got more views but ksi had a better like to dislike ratio

Time siden
EDUARD 19
EDUARD 19

Everyone literally everyone when he says he will fight ksi when he stops playng fifa🤔🤔

Time siden
vecer
vecer

Chnyp

Time siden
luzio octo
luzio octo

0 to 0 what do you think

Time siden
Vincent Graz
Vincent Graz

Designer been quiet since ksi dropped that vid lol ksi clan 4 lif

Time siden
Oasis Season
Oasis Season

Desiigner be regretting the fact that he gave Jake lyrics just looking at the dislikes

Time siden
Adrian M.A
Adrian M.A

Which song is better : Ligher (KSI) or this song written by desiigner and the other guy.

Time siden
Moamer Eskić
Moamer Eskić

Song is fire:P

Time siden
Jack_playz 01
Jack_playz 01

Even tho he didn’t write this song what a song jakey 🤩🤙

Time siden
Chewy Mofo
Chewy Mofo

I listen to music, it dont matter how much i dislike you if you make some fire shit i will appreciate it. And this song my friends is fucking dope. I felt every line the first time i heard it

2 timer siden
Hasan Dibou
Hasan Dibou

Y is it 300k disslike I think it’s fire it’s better than ksi songs I think 🔥🔥🔥

2 timer siden
RaFi Xiata
RaFi Xiata

lets get more dislikes than likes

2 timer siden
Jose Gabriel Kliatchko
Jose Gabriel Kliatchko

Jake he doesnt play fifa anymore and to be real it is fire even he doesnt write it or write it you cant lie its fire. And i listen to lighter after both is fire i hope someday in the future after they punch each ither they become friends

2 timer siden
kxng Lyrics
kxng Lyrics

He's music gettin better no lie

2 timer siden
NELSON RUIZ
NELSON RUIZ

i like how a 16 could spit actally bars he made, name Tay K he wuz so good he got 53 years in prison write yo own music jake

2 timer siden
Evoid
Evoid

Only if people know that he didn’t even write it

2 timer siden
fjøsnissen !
fjøsnissen !

You making hits😂this is a desiigner hit, since he wrote it

2 timer siden
LCJ
LCJ

I really don’t like Jake but this song is proper well done even if he didn’t write it

2 timer siden
Evann Ramirez
Evann Ramirez

If only he wrote it it would SLAP

2 timer siden
Dayuummm Jalapeño
Dayuummm Jalapeño

Guys stop making so many comments about how Jake didnt write the song I can't like all of them 😀😂

2 timer siden
Jewwsy
Jewwsy

Those Dislikes Tho

2 timer siden
Hazard #
Hazard #

That like to dislike ratio😬

2 timer siden
Shivansh Pratap
Shivansh Pratap

soon gonna hit 10M views...

2 timer siden
WarreVerstraeten
WarreVerstraeten

You are making ksi angry I think

2 timer siden
ion flocqo
ion flocqo

Kasimir, KK, Kasimir, ja, Murder, Murder

2 timer siden
Freakin Greninja
Freakin Greninja

The likes and dislikes, they're almost perfectly balanced

2 timer siden
Hakeem Ali
Hakeem Ali

This guy is a clown he never wrote dis shit.

2 timer siden
Bionix Tonix
Bionix Tonix

Ohh bro.. so you paid Desiigner and Kil to write your shit? 🤣 I'm done

2 timer siden
Frankie Edwards
Frankie Edwards

It’s a shame he didn’t write this 😂

2 timer siden
Jacob Grayson
Jacob Grayson

When the beat came on I was sheeessshhhh is this reallly jake Paul

2 timer siden
Sergio Aldrete
Sergio Aldrete

Dude this is actually 🔥🔥🔥 just the haters think that Jake is gunna stay un the past like just understand that people evolve

2 timer siden
AstroRainboww
AstroRainboww

He didn't write it.

2 timer siden
XTREME Azeem
XTREME Azeem

I would say this is better than all of ksis songs if he wrote it and designer didnt

2 timer siden
Yung Slade
Yung Slade

Imagine Jake Paul didn't write the song He didn't it was designer N someone else don't lie to the world jake

2 timer siden
SchaeFTW
SchaeFTW

Jake u don’t know me but I haven’t been able to walk for years now, but today, I got up to turn your music off.

2 timer siden
Ring FN
Ring FN

@SchaeFTW honestly get a life

Time siden
SchaeFTW
SchaeFTW

@Ring FN yea I know, she out there dancin

Time siden
Ring FN
Ring FN

@SchaeFTW funny since i dont have one

Time siden
SchaeFTW
SchaeFTW

@Ring FN kinda like ur mum

Time siden
13Clubs
13Clubs

Lmao

2 timer siden

Neste

Reacting To Jake Paul's New Song...

10:04

Reacting To Jake Paul's New Song...

JJ Olatunji

Ganger 6 mill

Logan and I address our issue...

06:31

Logan and I address our issue...

Jake Paul

Ganger 1,3 mill

6 Teenagers vs 1 Fake Teenager

12:25

UNDERWATER DATE WITH RICEGUM!!

17:25

UNDERWATER DATE WITH RICEGUM!!

Lizzy Capri

Ganger 63 k

jxdn - So What! (Official Video)

03:15

TROLLZ - 6ix9ine & Nicki Minaj  (Official Music Video)

03:36

Logic - DadBod (Official Music Video)

04:38

Logic - DadBod (Official Music Video)

BobbysWorld

Ganger 1,9 mill